Почетак > Razno > ПОСТОЈИ ЛИ ФБ ВАН ЖИВОТА?

ПОСТОЈИ ЛИ ФБ ВАН ЖИВОТА?

Дневник једне учитељице - Ивана Бошњак Бошњак

ЗАШТО САМ ПРИЈАТЕЉ СА ЂАЦИМА НА ФЕЈСБУКУ?

IMG_5767.JPG

Почећу одмах, из центра:

Имам профил на ФБ. Под пуним именом и презименом. Све у животу што радим, говорим и пишем, радим као ЈА, та иста особа, с тим именом и презименом.

Кад сам се запослила у просвети, знала сам да сам у јавном послу. Свако ко ме види и препозна на улици, дозволио је себи да негде прокоментарише моју гардеробу, друштво у ком сам, висину штикле на ципели, шминку или недостатак исте.

Дете сам два просветна радника. Знала сам да је цео комшилук причао о томе како „само вуку са те викендице нешто“, а исто тако сам знала да касирка из продавнице у којој је мој отац куповао минералну воду редовно даје извештај о томе како смо сироти, па имамо само за киселу воду.🙂

Ми смо били породица која се не обазире на такве приче. Али, мени као детету није увек…

View original post 619 more words

Категорије:Razno
  1. Нема коментара.
  1. No trackbacks yet.

Оставите одговор

