Почетак > Razno > Нови чланак Umesto – Kako sam se proveo na raspustu –

Нови чланак Umesto – Kako sam se proveo na raspustu –

Suzana Miljkovic posted: “ Zaista, posle svakog raspusta tema, KAKO SAM SE PROVEO…malo dosadilo i deci i nama. Ovih dana u jednoj grupi na FB videh da profesori srpskog jezika pišu priču bez A. Uh, pa to nije moguće…ali…uzeh papair…kad ono ide priča. Divno, daću je deci“

Respond to this post by replying above this line

New post on Oblak znanja za učitelje – Cloud knowledge for teachers

Umesto – Kako sam se proveo na raspustu –

by Suzana Miljkovic

9-8-14-1

Zaista, posle svakog raspusta tema, KAKO SAM SE PROVEO…malo dosadilo i deci i nama. Ovih dana u jednoj grupi na FB videh da profesori srpskog jezika pišu priču bez A. Uh, pa to nije moguće…ali…uzeh papair…kad ono ide priča. Divno, daću je deci umesto KAKO SAM SE PROVEO NA RASPUSTU.

Znači, pisali smo priču bez upotrebe slova A. Malo smo se čudili, malo smo se gledali, malo smo nagađali i priče nastadoše, divne, očaravajuće. Moji divni đaci su napisali između ostalog i:

Miš

Ide miš po pliš,

pliš u Niš je skup,

i ode miš iz Niš

vozom u Mekiš.

U Mekiš miš kupi pliš

i ode opet u Niš.

U Niš srete drugove svoje

i reče im brige svoje,

što u Niš nema pliš

i što je iš*o u Mekiš.

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

Suzana Miljkovic | 06/09/2016 у 20:23 | Категорије: Srpski jezik IV | URL: http://wp.me/p3NgsI-1FM

Comment See all comments Свиђа ми се
Unsubscribe to no longer receive posts from Oblak znanja za učitelje – Cloud knowledge for teachers.
Change your email settings at Manage Subscriptions.

Trouble clicking? Copy and paste this URL into your browser:
https://suzanamiljkovic.wordpress.com/2016/09/06/umesto-kako-sam-se-proveo-na-raspustu/

Thanks for flying with WordPress.com

Категорије:Razno
  1. Нема коментара.
  1. No trackbacks yet.

Оставите одговор

